Robyn

När jag gick i 3-4:an ungefär så tillhörde jag den generationen som lyssnade och var besatt av Robyn. Min favorit låt var "Show me love" och när hennes egna parfym lanserades så var jag snabbt ute i butiken för att köpa den. Den luktade säkert inte ens gott, men såklart skulle jag använda den just bara för att det var Robyn som hade designat den. Jag klippte av mitt långa hår för att se ut som henne. En kort page med riktigt kort i nacken, sådär så att man var tvungen att raka en bit upp i nacken. Just då kände jag mig tuff och lycklig, men nu så tänker jag "Hur fasen kunde jag vara så besatt av en artist?!". Jag fick aldrig lyckan att se henne live, men idag så kom det nya släppet till Hultsfred och Robyn är med. Detta är hennes enda Sverigespelning i sommar och det är även första gången sedan 2005 hon spelar här hemma i Svedala. Nästan så att jag ska fundera på allvar om jag ska pallra mig dit.

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0