Söndagsyra

image25
Idag är en sån dag som jag bara vill härifrån. Jag vill flytta, jag vill shoppa sönder mig helt, jag vill till Göteborg, jag vill inte vara kvar på det skitjobbet som jag har, enda anledningen för att jag är kvar där är för lönens skull, och för att jag får jobba med kläder. Okej, många jobbarkompisar är kompisar är snälla, men vi skulle väl vara negativa nu right?

Funderar på att söka till Fotoskolan vid KY Akademin i Gbg till hösten. Funderar också på att skicka in en ansökan till Rockfoto.se. Hade varit kul och testa liksom, om man får chansen att visa upp mina bildere där hade det varit himmelriket, en dröm som går i uppfyllelse. Jag vill göra något av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0