Tisdag.

Jag har kommit en bra bit på projektarbetet, och det är sjukt gött faktiskt! I lördags så var jag på Pete sux festivalen i Hjortsbergs idrottshall och jag hade kameran med mig. Det var 12 band som spelade och jag fick tagit bilder på de flesta av dom. Band som jag fotade t.ex. var: My secret way, Milkie, Seven days story, Atta (som var det bästa bandet för övrigt), Archus, Vencent Vicous och Kid Down. Fick riktigt snygga bilder, men min data där hemma har ju lagt av så den är på lagning, och därför kommer det att ta tid innan jag fått lagt in bilderna på datorn så att jag kan kolla och redigera dom, SUCK. Jag saknar min dator, den var så snabb och så bra, men icke, den tyckte inte om mig så den gick och dog bara sådär. Tack så jävla mycket. 
Idag ska jag vara med Niklas (som jag jag brukar göra, men aja) vi ska iaf möblera om på mitt rum är det tänkt, och det ska bli kul. På torsdag är det Alla hjärtans dag - myyyysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0